ni vet att ni betyder mest för mig

är helt jävla död, somnade inte förrän 10 i 4.
sen hade ja satt klockan på kvart över 9 men vaknade kvar över 10 men jaja, spelar ingen roll nu.
skulle till pålsjöskog, med några osv. men orkar inte att de e så himla blött och fay sa regnkläder och då sket de sig, pallar verkligen inte det, så ska nog med linus till stan ist.
& jag vet att ni tycker att ja väljer han före mina vänner.. men åh, nä de e inte så.. men mh :/ vet inte vad ja ska säga om de, ja menar inte att de ska bli så iaf.. ja.. :/

nu ska ja in i duschen & sen göra v mig och testa mina nya kawasaki, oranga e dom, tack mamma :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0