två underbara veckor med älskling idag

vet inte vad jag ska skriva.. (måste skriva av mig!!)
sitter i köket, hunden ligger bakom.. helt tomt i huset & tvn står på så man små kollar lite då och då på Life of Ryan, & fråga mig inte varför jag kollar på det, kanske för att ja bara blädrade lite och de kom fram & de är linus fel som ens visade en bild på honom osv. annars hade ja aldrig vetat vem han var :)

vist är det inte okej med ett hål i varje öra på killar? jag gillar inte det iaf.
& hur gulligt är det inte när killen bara ger en present till tjejen så, för att visa hur mycket hon betyder för honom :') älskar sånt, sitter och blir helt "aweeeeee" när man ser på tv när ngn gör så!!

bara jag som inte förstår mig på de som är eller varit otrogna!?!?!?!?!
tycker det är helt jävla sjukt!! de bevisar ju bara på att man inte ger ngn äkta kärlek till den man är tsm med, & de som skyller på att dom va fulla osv. skiter jag fullständigt i, man kan fan tänka lite då!!
ååh, ja blir fan sur bara ja tänker på det.
om de hade hänt att jag var det ngn gång.. (kommer aldrig hända) men ifall så hade ja mått så jävla skit och typ sagt de till den andra direkt.. lika bra att säga det och ja.. ja vettifan & om han gör slut då får man väll fan acceptera det. hade han varit otrogen hade ja fan dumpat han direkt, hur jävla mycket känslor ja än hade för honom! (okej, såhär säger ja nu, men kanske inte om det händer, men de får ja ta då) hoppas inte det händer men ja! man vet ju aldrig :/

jaja, sitter och snackar för mig själv nu om skit när ja ska vara glad för ja och älskling har två veckor, (wihooo) hahah, hade inte tänkt på de själv om inte sin lilla älskling påminner en ;) sry! (a)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0