jag mår bra, okej? snälla!

jag skulle aldrig klandra ngn annan för detta..
det var jag, vem fan annars..
ja tvingade ingen till ngt, de bara blev så ok?
ska folk gå runt oroliga för min skull när ja själv knappt bryr mig just nu.
tro inte att ja inte är orolig, men vafan, ja läser där och lite där, folk gör si och så, ja tror inte på ngt just nu, men det är väll bara ja som hade en jävla tur denna gången?

jag lever livet okej? ibland blir det inte som man vill, men ja klara det!
ja vet vad som kan hända, behöver inte den informationen igen!

Kommentarer
Postat av: fay

men hallå oliwia, det är bara för att vi bryr oss om dig!

2010-03-22 @ 20:30:07
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0