dom orden ni får höra,spara dom i era minnen, dom kan komma till nytta någongång uppe i himlen

trodde att min förkylning höll på att försvinna nu men nje :/ de var inte så mkt igår men nu är ja mer täppt i näsan -.- jobbigt!

men iaf, vaknade vid 9, ngn jävel som skulle väcka mig då såklart -.- ;) men somnade en timme efter och sov till 12 då, riktigt skönt! :)
och nu ska ja snart ut i köket och käka frukost och sen göra v mig och vi skulle nog åka och köpa cykel, hehe!
ska faktiskt bli duktig och börja cykla till tåget varje morgon nu, eftersom de e så fint väder och så :) älskar att cykla faktiskt, tycker de e jättemysigt bara tänk en varm sommardag, amn har shorts och ett linne på sig, allt e helt vindstilla och man typ cyklar ner till stranden eller ngt. ååhh så mysigt!!!
nu längtar jag riktigt mkt till sommaren och man märker verkligen nu att de blir varmare och varmare för varje dag typ :D
puss & kram /oliwiapaulinaalvaeriksson


hahahahhaah, oliver joj & mikael i 7an
11 juni 2008

Kommentarer
Postat av: fay

HAHAHA; AWWEEE!!!

2010-03-30 @ 13:20:57
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0