det här med smink oroar mig.


min aco mousse sak som man tar bort sminket med är slut, hemsk! klarar mig inte utan den! :(
så ist får ja använda Gatineaus sånt skit, & ja tycker de suger faktiskt, blir helt svart under ögonen efter, de tar inte bort allt osv. lite störigt, så de ser ut som om ngn har slagit mig när ja tittar upp efter ja tagit vatten i ansiktet!
 
men efteråt brukar ja alltid använda antingen fuktkräm från loreal eller en som jag fick ganska nyligen av mamma iaf som hon köpte på The Body Shop, faktiskt väldigt skön och luktar gott gör den med :)

nu ska jag nog fixa en ny header, börjar bli trött på denna :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0