allt har redan hänt, så du kan inte få det ogjort

jag har haft ont i halsen typ hela dagen :( ganska jobbigt faktiskt och skönt är det inte heller precis!
& nya planer för helgen, lördag blir det till kim på kvällen :) nice! & på söndag älskling såklart, får la göra de lite extra mysigt bara för vi har en månad då :)))
ahja, tänkte gå och kolla lite tv nu, men nä ja orkar inte! tvätta håret skulle jag också, men de orkar jag inte heller så ja gör det imorgonbitti.
ska läsa igenom ngt papper till no;n om GMO eller vadfan det är, får se om ja fattar ngt, annars så.. ja, vettifan vad ja ska göra då, improvisera?? kommer nooog gå bra!
puss & godnatt sötnosar (fjortis? nää) /oliwiapaulinaalvaeriksson
tog mig ett tag att skriva mitt namn, kom fan inte ihåg om paulina kom före alva, minnet är bra, ja de e de!!

bild från 9 september 2008 (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0