under ett år har detta hänt mig..

vill bara skriva av mig en massa och har tänkt så mycket på hur mitt liv har vatt och hur jävla mycket jag har varit med om på nu nästan exakt ett år. inom kärlek och känslor.

för nästan exakt ett år sedan började jag snacka med en kille via internet. allt var perfekt, tills jag skulle åka till spanien, jag ville träffa honom, men skulle till spanien en månad så fick vänta. Men under tiden jag var i spanien snackade vi hela tiden, ingenting kunde bli bättre, vi lärde känna varandra så himla bra och jag blev kär direkt, första gången någonsin jag var kär, och jag hade inte ens träffat honom än.
Jag kom hem till sverige och var nästan lite nervös, en eller två dagar efter träffade jag Henrik. Hade ingenting att säga, eller de behövde väll inte direkt, vi viste redan.
Jag var otroligt lycklig, men har aldrig varit så blyg någonsin, allt var nytt, och att han är 92a gjorde allt bara mycket bättre. Den 21/7-09 blev vi tsm och de var det bästa beslutet ja någonsin hade gjort i mitt liv. Jag var den lyckligaste tjejen i hela världen!
Jag fick dig.. men tiden blev för kort. Den tiden vi hade var underbar och kag kommer ALDRIG att glömma den. Kvällarna vi hade, hbg festivlaen, mys hemma hos dig och ja allt! Att älska dig kändes mer än bara rätt, ville att de skulle vara vi förevigt, men det blev bara fram till den 9/9-09 när du gjorde slut via msn.
Jag ville bara dö, (gråter nu bara på tanken av hur dåligt ja mådde) jag läste de du skrev 10 ggr om och om igen, tårarna sprutade men vågade inte höras för mkt för pappa var hemma, ja sa till han att ja gick ut lite.. Jag ringde elin och sprang bort till henne, kunde bara inte sitta hemma.. fyfan.. jag hoppas aldrig mer att ja kommer känna så igen, under en så jävla lång tid måde ja skit, i ungefär 4-5 månader grät ja konstans varje kväll ända tills ja somna och på dagarna när ja inte kunde göra något annat än att tänka på dig, alla minne och allt ja såg, hörde, kände, lukta, smaka, påminde mig om dig.
Henrik Forss, du är någon jag aldrig kommer att glömma.

Efter en tid.. jag var fortfarande ledsen och mådde skit för allt.. så jag ville verkligen bara ha någon som jag gilla och som gillade mig så jag, vill egentligen inte säga det, men de var väll ett stort misstag.. ja ångrar en del, att jag gav mig så lätt.
ja började snacka med Fredrik, faktiskt om Henrik och sen blev det mer annat snack och sen träffade jag han tillslut.. blev några gånger och mycket saker hände.. & kanske lite för mkt.
Jag har verkligen fått det som ett minne för livet som jag bara vill glömma, mår skit av tanken på det och varje gång ja ser honom vill jag försvinna, men jag försöker bara glömma det och tar de bara som ett jävla stort misstag.

Den 21 december träffade jag Linus första gången efter att ha snackat en del på msn, sms och sånt.
Träffades någon gång fram till den 1 januari, efter den kvällen avslutade jag allt med honom och gick tillbaka till Henrik. Han var i thailand men jag väntade på honom, jag blev så himla glad och jag gav han verkligen en andra schans, allt blev fel, när han kom hem skulle vi träffas men det blev inte så. Han pratade inte med mig, svarade inte när ja smsa, skrev på bdb, facebook mail och allt, ja försökte med nästan allt, sen gav jag upp.
När ja kom hem från USA träffade jag linus och allt kände så jävla rätt, har inte haft så mysigt som ja hade då på länge och de va helt annat, jag var mig själv på och ja va lycklig för nästan första gången på ett halv år.
Äntligen fick jag tag i henrik och  berättade att ja inte kunde gå tillbaka nu och ja.. vi är vänner!
& nu har jag linus, den 28/2-10 blev vi tsm och är det fortfarande och jag är sjukt lycklig och vill inte va med någon annan nu än honom!
jag älskar dig linus, nu och föralltid! ♥
15 underbara veckor har vi idag också!

Att allt detta har hänt på ett år är faktiskt ganska konstigt tycker ja, från att förra sommaren aldrig ens ha kysst en kille till äkta kärlek två gånger, underbart!
2009 blev det bästa och värsta året någonsin.
2010 har just nu bara varit bra, haft en liten svår period i januari men annars är allt perfekt!

& tack till alla som varit där för mig när ja behövt er, älskar er! ni vet vem ni är!

love-7.jpg love image by dogers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0