sommar: klirret av isbitar i fem saftglas på en bricka.

      

Jag har insett att min senaste kyss:  var riktigt underbar!
Jag pratar: just nu med linus.
Jag avskyr när folk: säger saker till en, men sen låtsas som ingenting. så jävla dum man känner sig då & besviken. bevis på att man kanske inte känner personen tillräckligt mycket.
Min bästa vän är: Fay Stensson
Min första vän heter: Fay Stensson
När jag lagar mat: lagar jag det ja tycker är godast.
Jag är rädd för: att förlora någon jag älskar.
Den bästa känslan är: att vara kär.
Den värsta känslan är: att vara rädd
Jag e bäst på: att... ingenting.
Min mobiltelefon: har jag alltid med mig vart jag än är!
När jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om igen (oftast)
Just nu tänker jag på: hur min dag kommer bli imorgon.
Kärlek är: så sjukt jävla underbart om man hittar rätt och får lika mycket tillbaka som man ger till någon!
Jag är sämst på:  att sluta prata med en person när ja väl bestämt mig för att ja ska vänta tills den andra pratar med mig.. men klarar aldrig det.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund, fisk eller fågel.
 


Kommentarer
Postat av: fayy

hihi, älskar daaajj snutteeeguullllllllll :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D<3<3<3

2010-06-03 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0