lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta.

ett jävla helvete jag har.. man blir inte full på en tisdag! fan, alltid jag som får fixa allt!

nu har alla gott hem, tack och lov! den ända normala här va den som fyllde år, den ända presonen som går att snacka med, och de behövde verkligen, känns som en extra mamma för mig, fast ja inte träffar henne så ofta, men de va skönt att få snacka om allt med henne, hur de är hemma, killen/killar, vänner, skola, framtiden osv osv osv! tack!

nu pluggar jag till cookalong saken imorgon, kan de mesta nu.
sen tänkte ja lägga fram lite kläder till imorgon och smsa med älskling och tänka så jävla avundsjuk jag är på att han har fått en ny mobil :( fast är glad med för nu kommer ja verkligen här vad han säger i telefonen :) gillas väldigt väldigt mycket!
saknar dig också älskling :/
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


16 juni 2008, bjuder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0