idioter.. varför finns de inga kvoter?

har ändrat bilderna och lite sånt i header, hade inte mkt att göra så ja.
kom på att måste till um & apoteket imorgon med -.- eller innan spanien iaf.. fixar la de med elin! (y) good!

minnesförlust börjar ja fan också fy.. så himla typiskt..?
& ljudet på tvn i mitt rum och i köket fungerar inte så kan inte kolla på tv, KUUUL! fan va lack ja blir på allt!
fast snart får jag en bil :) en röd peugeot, jättefin faktiskt! :p ska övningsköra i den osv. sen får ja den som bil sen när ja får mitt körkort :) de höjde mitt humör för kvällen när ja satt i bilen, men sen efter en timme och nu är de som sämst igen!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
tänkte visa bild på den, men m&p är helt väck så går inte att prata med idioterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0