its the little thing you do that make my heart feel alive.

har varit med älskling dessa två dagar.
har varit helt underbart, har inte träffat honom på en månad.. och nu.. så himla skönt, och man känner sig kär på nytt! Igår var vi först hemma bara och hade det mysigt, sen stack vi till fria vid typ 5, käkade innan, och sen bada och sola lite :) riktigt mysigt! stack hem sen vid 9 tiden, och älskling körde faktikst hem ;) får börja vänja mig redan nu dådå att de är han som kör ;) gilla de iaf!
kolla lite på tv sen.. sen gick upp och kolla film och lite så.. var upp till 6 (y) haha. ahja. så fick sätta klockan på halv 12 sen så blev några timmars sömn, så idag vakna man typ då, låg i sängen till.. halv 3 kanske, sen gick upp käka frukost, tog på badkläder och stack till fria vid 4 :) låg där hela dagen, badade och solade. love it!
stack vid typ 8, käka lite, eller jag käkade lite, men ahja, sen hem med bussen :)
sen stack ja hem vid 10 och nu sitter jag här.
så har dagen varit iaf.
imorgon ska man ta nytt passfoto ;O fan asså.. pallar inte sminka mig heller, men vill inte ta foto till passet utan smink.. så ja.. sminka sig får man väll göra dådå -.-
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0