28/2-2010 LOVE

man mår ju som man mår..
blir alltid värre på kvällen :( men har tagit, panodil, alvedon & pencilin.. tycker ju att de ska hjälpa ganska mycket.. men de e inte mkt skillnad ska jag säga :(
skulle ha sovit nu en timme.. men kunde verkligen inte somna, moste och hennes kille är här, men har inte vatt så nära, vill inte göra dom sjuka ju. dumma linus om han blir sjuk asså :(
nu kollar jag på disaster date på MTV och jämrar mig över min hals.
imorgon blir det inte helsingborgsfestivalen :'( men jag ska dit minst en dag så ska se hur ja mår på fredag så är allt bra så sticker man dit annars lördag, eller lördag med.
ahja.. nu snackar ja en massa.. börjar bli halv trött, så får ta av allt från sängen och lägga mig under täcket.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0