jag gillar de små sakerna i livet... kläder, smycken, skor & väskor!

stack in till landskrona och åt på resturang med mamma & pappa och om ngn vill veta så hatar jag att gå/va i landskrona, om ni undrar varför fråga ngnannanstans då.
iaf, efter maten gick vi in på h&m & gina :)
blev iaf denna bh;n från h&m



sen när jag kom hem började jag med garderoben!
mamma säger, varje gång ja köper ett plag måste jag ta bort ett så därför har jag sorterat nästan hela garderboen nu och ca ehm 30 plagg försvann så nu kan jag köpa jättemkt :D det kommer bli vår/sommar kläder! (y) det gillas starkt!
nu kollar jag på 2 and a half men och njuter av sista timmarna på jullovet!
måste lägga mig i tid ikv också :( men kommer inte gå typ, har inte vänt dygnet riktigt rätt ännu så jag kommer inte kunns sova -.-


min "vackra" garderob
puss / oliwiapaulinaalvaeriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0