jag är hellre smal & fattig än tjock & rik

hejsanhejsan

rubriken... sant!
temat som jag, fay & linnea valde till våran insändare på svenskan.. & namnet på min grupp på facebook ;D alla gå med!! Vi som hellre är smala & fattiga än tjocka & rika!
tyckte den va riktigt bra faktiskt! :) men sen om man tänker efter så e vi så jävla utseendefixerade så de finns inget, men ja så e de.. vad ska man göra åt de? man syns ju inte för vissa om man inte andvänder smink kanske elr om man inte klär sig så elr så,.. känns bara som de liksom.. inte okej, men sant i många fall :/

ahja.. fy va dyster det blev nu då ;O
nej men på svenskan insåg jag och fay att i vårt nästa liv ska vi bli två grisar som går runt där i karlslundsparken, för enligt fay så har dom de faktiskt bra där, asså dom som e där nu ;O men jaja, de viste tydligen hon hahah ;) tänk så trivs inte dom då? men ni vet, fay kan prata med grisar! (y) fays dolda talang

tror ja är lite övertrött nu, men om typ en timme ska man kolla på familjen annorlunda & sen på guldbagge galan & jag tycker att joel kinnaman ska få ett pris för typ ja ngn roll, snabba cash elr johan falk elr ngt men tror inte de blir ngt med snabba cash för den släpptes ju på bio 2010 och detta är ju guldbagge galan för film 2009, jaja.. onödig information!

puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


vill ni veta så har ja kvar dom armbanden som är på bilden, har haft dom sedan den 18 juni 09 ;D haha


Kommentarer
Postat av: faay

hahahah, din yrboll!

men grisarna har de bra där, men hoppas min mamma lever för hon ger dom alltid massa mat haha ;)

fiin design förresten :D <33

2010-01-25 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0