En dramakomedi om manlighet när den är som allra sämst

rubriken är en förklaring till hata göteborg filmen.
igår va ju bara helt sjukt...
men iaf, åkte in till stan med elin 20 över 12 åt på donken sen bussen upp till IH och kollade på 100års jubileum för gymnastik elr ngt ja :)
så sjukt kul det är att kolla gymnastik! :)
och turns elr va ja ska säga men deras plint serie va så jävla bäst!!!!

ja de höll på till typ halv 5 sen tog vi bussen tillbaka till knutan och sen bussen hem :)
tack för dagen

sen när man kom hem käka man tacos med m&p sen satte ja mig på mitt rum och kollade Hata Göteborg för tredje gången (y)
sen kollade jag P.S I love you en film som alla måste se! när man kollar på den, så inser man hur jävla bra man har det! det gjorde iaf oliwia, bölade i filmen efter 10 minuter & ja bölade fan mer än va hon gjorde i filmen och hennes man/kille hade DÖTT :O bölade igen exakt hela filmen! sen i slutet på eftertexterna va de en så jävla fin låt så ja spolade tillbaka minst 10 ggr för att bara höra om den!
kalla mig sjuk elr ngt men ja så e de!

idag har ja väll inte gjort mkt som vanligt, elr jo bakat chokladmuffins som just nu står i ugnen men fyllde dom liiiiite lite mkt så japp haha :) men dom blir säkert goda!
sen ska man väll bara sitta hemma och dega som vanligt och ha tråkigt som vanligt...



puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
P.S I love you!        17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0