den där dagen - den här dagen



sista dagen på jullovet :'(
hemskt! ja vill verkligen inte börja skolan, allt skit man måste tänka på nu, läxor&prov osv men inte nog med det, GYMNASIEVAL!
ja vettifan var ja ska söka :( vill gå de pogramet men inte på den skolan, skulle kunna tänka mig läsa de men kommer inte in, vill gå där för de ligger centralt, vill inte gå där fär där går den & den men där kanske är ngt som e bra! åååh! de finns så många jävla anledningar, vet inte vad ja ska välja -.- fan va jävla svårt detta ska vara då!!!

vaknade vid halv 8 av sms... kände mig inte så bra då precis, men att gå upp tidigt kanske gör att ja blir trött ikv så jag kan somna i tid! fast vi börjar inte förrän kl 10 imorgon så de e ganska lugnt :)
men ja... satte på tvn iaf kollade tv shop i typ en timme & smsa ;O så jävla drygt! haha ;p
sen vid halv 11 tiden gick man ut och åt den äckliga frukosten &  nu kom mamma hem och sen ska man till landskrona och äta på resturang tydligen -.- döda mig!

puss/oliwiapaulinaalvaeriksson
15 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0