blogg.se

den förra "designen" jag hade fungerade verkligen inte!
men denna duger tycker ja faktiskt :)
oliwia är duktig *hosthost* hahah!

idag har verkligen inte hänt ngt, jag har knappt rest mig ur sängen förutom när ja va tvungen att svara i telefonen 2 ggr! riktigt jobbigt faktiskt!
vaknade vid typ halv 2 kanske?
har inte ätit något hlr, så min mage mår inte så bra just nu kan ja säga! men mamma står iaf i köket nu och steker pannkakor tror ja, luktar så iaf! haha :) elr säger man gräddar pannkakor? aja sak samma! ;)
är det inte pannkakor så blir jag ledsen för blev sjukt sugen på de nu ju ;O

imorgon blir det till paulina och ha det riktigt gött! ;)
skriver lite senare kanske!
puss/oliwiapaulinaalvaeriksson


älskar denna bilden på mig och tintin!♥
btw. var och åkte skridskor med hanna,tindra&jonas i ehm lördags :) va riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0