and on the eighth day, god created Oliwia

hahaha rubriken!
kanske sant.... elr inte! hahah

kom precis hem från ängelholm :)
tack för ehm dagen/kvällen, paulina katarina & mikael
kollade på New Moon! OMG Robert Pattinson my love efter min älskling!, såklart! så sexigt smutsigt hår han har hahah älskar det ;O
& sen tycker jag att Taylor kan gå och göra ngt annat! typ cuta halva sin näsa för den är en jävla potatis näsa! hahah :) bara liksom noterat det!
jaja, den som har letat personer som spelar i filmen har iaf världen bästa killsmak efter mig då! ;D helt klart!

efter typ 2 timmars dreglande av New Moon spelade vi Wii, så fett roligt det är asså, Wii fitt elr vafan de heter, Oliwia äger på att gå på lina och hoppa sån skidhopp!
sen kom våra föräldrar hem efter varit hos några andra på fest men jaja, sen åkta man hem med dom och det slutade med att mamma skulle köra in bilden i garaget och körde rakt in i pingisbordet och gjorde en bula elr ngn repa på bilden! ;) hahaha lyckat, ja bryr mig fan inte iaf!
 
kyss
/oliwiapaulinaalvaeriksson
21


Oliwia&Paulina

helt klart dagens låt, Beyonce - Single Ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0