23 januari 2010



vakna av ett jävla ljud på radion från köket, lät som typ en bebis som svalt sin napp och samtidgt skriker men får inte luft, men iaf typ fortfarande sovande så reser ja mig upp stänger dörren och somnar om (y) mkt trevligt...
sen så väcker mamma mig vid typ 11, halv 12 och vi sticker in till stan :) blev en klänning och sen fick jag faktiskt ett par svarta pumps av mamma som hon va inne och köpte till mig ;D taaack, behövde det iaf! tyckte jag!
men sen åt vi iaf lite lunch på molbergs (y) alltid lika gott, sen gick ja och köpte en chai latte på ecspresso house, sen åkte vi hem,.. åt lite senare och sen vid 20 över 6 tog jag och fiona tåget till linnea :D vi hyrde film, Lullaby hete den och käkade godis gjorde vi med! sen hann vi kolla lite på stick it men inte så mkt :p
tog tåget hem, men de va typ 20 minuter försenat men jaja ;p
& sen va man hemma vid 11 och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig för jag är faktiskt skit trött!!!

G O D N A T T
puss / oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0