vallåsen

denna dagen var man på vallåsen och hade det trevligt. & åkte då skidor såklart.
så fett ont ja hade i benen först, men sen blev det bättre & nu när jag är hemma så känner ja att träningsverken börjar komma :P & märkte precis att jag fortfarande har fett ont i min röv sen jag trilla på dansen i skolan -.-
men ja, bussen dit, alltid lika kul som vanligt, lite allsång av vissa annars kör jag på min egna höga musik i mina öron, oslagbart, bara sätta volymen på det högst och liksom inte höra ngt annat, jag älskar det!
väl framme så typ springer man bort och hämtar sina skidor m.m sätter på sig dom och upp i backen :D
lite svårt/läskig va de i början får ja medge men ja klara de, hahah
åkte typ ja och sen vid 2, halv 3 så fick man börja klä av sig osv för att åka hem :/ men ja.. bussen hem, ganska död. men satt med min kära musik och halvsov och smsa så de va skönt de me!
hem & då började typ ja feta snöstormen osv, hoppashoppas på att man blir helt insnöad imorgon så vi slipper skolan :D
men nej, nu måste ja plugga som en jude på engelska saken till imorgon, får bara ha typ 15 stödord och ska kunna skriva en text på 1-2 sidor (tror ja) utifrån det, liksom ja sandra, lycka till med att få in sånna texter! ;O
jävlafukkingcpPS -.- hatar bara denna skola ibland!!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

 
för fler bilder kolla bilddagboken.se, oliiwiaa & film, facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0