två hus vid slutet av en väg

hejhej
nu har jag varit jätteduktig och skrivit klart min bokrecension, 2 sidor blev det och jag är ganska nöjd :)
måndag är en så jävla seg dag, tar aldrig slut, att börja med dubbeltimme NO är INTE KUUUL! så jävla segt och att snacka om gener och arv och sånt skit gör inte att de blir bättre!
& idag va det faktiskt helt okej lunch, första eller andra gången på snart 3 år, har dom matsakerna lärt sig något nu elr?? ;S
sen dubbel sv/so, njaa det funka, har börjat läsa om hinduismen så de är helt ok :)
ja, efter skolan blev det ju att gå och fika med fay och fiona och sen gå lite på stan, trevligt värre som vanligt :p köpte en brun baströja, tights & ett par örhängen.
nu orkar ja inte skriva mer, kanske kommer något lite senare, vem vet.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


mina nya örhängen (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0