spiraltrappan till balkongen...

hejhej
har suttit och fixat designen på fionas blogg, jaja får väll se va hon tycker om den sen :) & lekte lite på fays men de kommer hon ändra sen endå så ja, men jag tycker iaf de e kul att fixa med stilmallar och annat.
i skolan blev det ju nationella proven idag, hoppas på att det gick bra. hann typ precis, elr hade en minut kvar att kolla igenom de lite så, men ja, konstigt att de va 1 timme och 20 minuter, kunde väll iaf vatt 1,30?
på lunchen gick jag och köpte vars en chikenburhare på donken och typ 20 minuter efter det mådde man inte så bra, mådde sjukt illa, ont i magen och yr. kändes som om ja skulle spy så skippade sista lektionen, matte då. tog tåget hem med fay & fiona. sen typ när ja kom hem va de lite bättre men ja är fortfarande lite yr :/ ahja, ja överlever.
sen va pappa och hämtade min klänning som ja beställt från h&m :)
& nu ska jag börja öva lite på engelskaorden till imorgon och kolla lite tv, elr kanske se en film om det inte finns ngt bra på tv.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

 
 
min nya klänning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0