bloggdesign

nej men gud va jag ändrar på min blogg hela tiden (a)
men nu är Oliwia väldigt nöjd :)
svart & rosa typ lite så där, de blev väll ändå ganska så snyggt
har precis kollat på blåsningen, elr missade första 20 minuterna men det jag såg va iaf bra, & nu blir det wallander, inte för att jag gillar dom så jättemycket men finns inte mycket mer att se på söndagkvällar.
borde igentligen ha bakat ngt till imorgon, för ska typ fika och kolla på film på svenskan för har typ ingenting att göra för vi ska ha np på tisdag&torsdag, gillar vi inte!!! men nej, ja bakade några muffins sånna med färdig deg blablabla, men de blev typ 10 st och vi tog ju vars en när dom va klara så ja skit samma.
efter wallander ska jag sova så säger puss och godnatt nu /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0