ingen kallar min älskling för idiot!

idag fyller min lille pluttenutte hund 5 månader :) orkar inte henne på morgonen, hur vils som helst och ska bita i ALLT, inklusive på prins! men ahja, är så glad att vi har henne :)
nu ska vi ha engelska.. slutade alltså inte halv 12 :( ska typ bara läsa, lönt att ha lektion då liksom! ahja, sen ska jag ner till skateshop och vänta på älskling när han gör en sak till skolan, egentligen skulle han vara klar med de när jag slutar men nä.. blev ju inte så! (pallar inte)
jaja, hör sen!

Tumblr_ldenvyns151qb5qk0o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Therese

Fiin blogg!

allt bra? <3 =)



btw.. gud va vacker du e!

2010-12-14 @ 15:40:35
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0