have a nice day

har blivit väldigt dålig uppdatering eftersom i tisdags kväll/natt blev jag typ sjuk, feber, ont i halsen och magen.. jag och linus sov ju inte mycket den natten kan ja säga er.. så stack hem till mig vid halv 11 igår och bara låg i sängen hela dagen och kollade på 4,5 fimer, kolla barnhemmet, pojken i randig pyjamas, king kong och halva ensam hemma så sov linus här till idag och nu mår ja väll lite bättre bortsätt från väldigt förkyld men jag överlever. linus åkte hem för en halvtimme sen typ och ja ligger i sängen halv död, ska snart gå och ta ett bad, vi gjorde de igår också, så sköönt med badskum och allt, måste göra de idag igen!
nyår imorogn och ja.. har ingenting att säga om de direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0