dag 7 - min bästa vän

heter Fay Stensson, vi har känt varandra sedan vi va typ 1 och det är jag så sjukt lycklig för. träffades hos dagmamma och har följt varandra hela livet. när hon flyttade till england i  2-3 år (?) ca. så höll vi fortfarande kontakten trotts vi va så små, tänk om vi inte hade gjort det? då hade vi kanske inte haft alla de minen vi har haft tsm!
gått på samma skola ända fram nu till 9an och ses verkligen inte ofta nu, och viste att de skulle bli så nu när man splittras och inte ses varje dag i skolan osv. men du ska veta att ja alltid finns där för dig trotts att de kanske inte märks. men du ska veta de iaf. älskar dig bästa vän!





Kommentarer
Postat av: fay

ååh snuttegummsan, är så glad att jag har dig! men känner desamma med att vi inte hinner träffas men så blir de ju och it sucks. men jag finns också alltid för dig, kom ihåg det jättemycket. lovelovelove på digdigdig!!

2010-12-12 @ 22:49:39
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0