dag 6 - min dag

min dag har varit och är fortfarande hur lyckad som helst.
åkte till skolan, hade ngn "föreläsning" eller information om individuella val och sen var de spanska men läraren kom inte så efter 20 min stack vi hem, mamma hämtade mig i stan och vi gick och handlade lite julklappar, till max & malin och jag till pappa så är klar med det nu.
sen åkte vi hem och på vägen käka vi M.c. väl hemma så läste ja lite och sen väntade bara på att älskling skulle komma hit och de gjorde han vid 20 över 4, körde och hämta pizza, käka de, sen stack mamma och pappa för de skulle bort och jag bakade och sen har vi mystpyst till idol och nu ligger vi i sängen och kollar cirkus möller. & han ska såklart sova här inatt!! ♥
min dag väldigt ingående! puss


blicken älskling! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0