dag 2 - min första kärlek

något man ellr jag inte vill snacka om egentligen.. men ja, tycker att ja får göra de ändå. jag har pojkvänn nu och ska glömma detta, men kommer dock aldrig att göra det men ja, detta är ju något man ska kunna prata om och skriva om även fast man har gått vidare.

Henrik Forss heter han, född 92, lång, mörkhårig, fotbollspelare.. ja..
träffades eller började snacka på datorn av en ren slump.. eller ja ja vill inte gå in på de. men i början av sommaren 09 han skulle åka till grekland? eller ngt ställe och när han kom hem hade jag redan åkt till spanine och skulle va där 1 månad så kunde inte träffas innan de, men de va väll bra på sitt sätt, snackade väldigt mycket, började smsa och smsa trotts vi va i danmark eller ja i spanien och båda utomland osv osv. brydde oss inte om pengarna nu handla det bara om kärlek. under hela sommaren i spanien satt ja/vi uppe till 4-5 på nätterna och webba och snackade. tröttnade inte en sekund och kunde verkligen inte sluta kolla på honom. hade en känsla i kroppen varje gång ja tänkte på honom, en känsla jag aldrig hade kännt förut.. KÄRLEK till 100 % de va så underbart!
när jag kom hem.. träffades vi och att ja ens vågade fattar ja inte,  men tänkte inte på det på de sättet, ja bara följde det jag ville! det första ja tänkte på när ja såg honom var väll inte utseendet, mer att han va jävligt lång, haha 190 typ och lilla jag 168 kanske. men det kändes bra, gav varandra en kram och lät tystnaden vara tyst nästan hela dagen. de va inte mycket som behövdes säga.. vi viste. eller jag viste iaf.
nästa dag, snabbt, men dock så blev vi tillsammans och de va den lyckligaste dagen i mitt liv ja va så kär!
han var min första kärlek och kommer alltid att vara det och jag kommer aldrig att glömma honom, jag var väldigt lycklig med dig henrik! / oliwia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0