dag 11 - mina syskon

jag har en bror som heter Max Eriksson, min mamma är dock inte hans mamma, men syskon är vi. Det skiljer 11 år på oss, alltså är han 27 år. Har jobbat som fotograf (?), stylist i stockholm och är nu typ butikschef på en secondhand butik i stockholm. Har inte så många minnen av när jag var liten och sånt, trots vi gjorde mycket som var med min mamma och pappa på semster på massa ställen och gjorde mycket kul, har dock massa filmer på när vi badar i poolen när jag är 7 år ngt. tappade kontakten under några år av olika skäl, synd, men nu är allt som vanligt! är väldigt glad över att ha en bror och min bror som jag har nu,  men det hade verkligen inte skadat om han bodde i helsingborg :( men I love you brother!



 
klicka här för att komma till hans hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0