You don't marry someone you can live with - you marry the person who you cannot live without.

satte klockan på 20 i 11, men somnade om till 10 i 12. oops.
ganska skönt ifs att jag inte gick upp då får då hade jag fått sitta och vänta på älskling ännu längre.
mamma och pappa och vänner ska till helsingör, men ja.. jag ska ju va med linus så inget helsingör för mig :) men de gör inget, har typ aldrig hittat något där ändå så :) de är väll dyrare i danmark med nu!?!
så vi har hela huset för oss själva så ja.. de blir väll bra :) ska dock gå ut med hunden, men de klara man, bara det inte regnar så! nu blåser det bara lite, men de skulle bli sämre väder lite senare :/
blir lite dålig uppdatering idag tror jag, kommer något ikv :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0