vad gör jag vaken nu?

TRE SAKER

Tre saker jag inte förstår mig på:
De som inte varit där förr och när det väl händer något så passar det.
De som är otrogna.
Falska människor.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
En film, lite smycken och massa pennor.

Tre saker jag gör just nu:
Ligger i sängen, skriver och tänker.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Vinna en sån stor chokladask på något tivoli, åka rollerblades, åka utomlands själv med tjejerna.

Tre saker jag kan:
Segla, simma? äh.. ingen aning.

Tre saker jag inte kan:
Vara otrogen, åka roller, köra bil.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
be happy for this moment, this moment is your life.
det går inte att hata den man en gång älskat, inners inne vet man att man fortfarande älskar den.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Åka roller, skata, sjunga.

Tre favoriträtter:
Tacos, Köttbit med potatis och beasås, grillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0