this moment is your life

nu har jag hållt på med min blogg för länge, var inte nöjd med den förra headern, och kunde inte fixa de på något sätt, så allt blev nytt, men nu är jag nöjd, headern blev inte som jag tänkte, men denna blev tom. snyggare :) eller vill alltid ha med någon slags text och de som kom med lät bra och hur det blev med stilen och de bakom och sånt blev riktigt fint tycker ja :) se hur de kan gå nör man exprimenterar lite bland sakerna som finns!
nu tänkte jag ta med mig datorn ut till de andra och sitta med facebook och lite sånt, finns inte så mycket annat precis.
vill jättegärna veta vad ni tyckte om designen också! :) (a)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

megafin :D

2010-08-03 @ 21:33:04
Postat av: fay

det va från mig :p

2010-08-03 @ 21:33:30
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0