ruska lång och ruska kort

hemma nu!!!
har haft det faktiskt ganska kul, gjort en hel del nya saker och träffat många många nya människor, det gillar vi :)
har tältat i militärtält i två nätter då, och det var ju verkligen något nytt, sov 16 stycken i ett 20 manna tält, sjukt, vi fick knappt plats och 4 personer till skulle inte kunna få plats!!
hade schema till att vara eldpost på natten, alltså hålla koll på kaminen, jag och linnea fick skit tid första natten, 3-4 riktigt segt, sen regnade det och blåste väldigt mycket den natten så de regna in och mycket blev fail :p jag och linnea va ju så bra! ;) men nästa natt blev bra och vi hade kl 6-7 så de va bra, för vi skulle ju gå upp 7!
vi har typ bara gjort massa lekar eller lekar och lekar men ja sånna saker, sammarbet sak övningar osv för att typ lära känna varandra :) så de har varit ganska chill. orkar inte berätta så mycket mer. detta får duga.
nu ligger jag i sängen och kollar på tyra banks show, sen top modell, super :) sen ska jag hoppa in i duschen för jag är riktigt äcklig!!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


ja det var sånt här tält vi sov i då!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jävlar vilket tält :D



Svar: Igen aning... Kommer inte ihåg vad detta hette. Något engelskt namn!

2010-08-26 @ 18:11:29
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0