Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

nu har linus åkt hem och ja ska gå och lägga mig när ja skrivit klart detta.
bestämmde att vi skulle börja en timme tidigare imorgon, så får ta och lägga mig lite tidigare för att orka då ju :) så upp kvart i 7 imorgon (y) segla in till stan står på schemat!
men har iaf vatt med älskling idag, har inte gjort något speciellt, skulle egentligen se massa filmer men ska ta de imorgon :) för då ska vi vara i sundvik och sova i eget litet hus (a) mys till 110 %.
ahja, vatt en mysig dag idag iaf, bara tagit de lugnt :)
och nu ska jag sova!!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson
hade massa bilder ja skulle lägga upp, men får bli imorgon eller när jag har tid för nu hinner ja inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0