I am so lucky to have a friend like you

nuså, har haft en fullspeckad (?) dag med bästaste vän!
först väla i 5 timmar, kom hem med 13 plagg till mig själv och ett till pappa och sen 4 timmars kul här hemma hos mig med faysilajsan :D
jag visar imorgon vad jag har köpt för ja orkar verkligen inte nu, är så trött typ så går på över energi, har skrattat så mycket ikv :D är mega glad, som jag har saknat dig fay, vill ha mer sånt här, förlåt för allt, jag ska bättra mig ♥ kommer nog ett inlägg lite senare med!
puss /oliwiapaulinaalveriksson




bjuder på två väldigt söta bilder på oss ;)
föralltid vi ♥


Kommentarer
Postat av: fay

awww, föralltid vi lilla snuttis!

som faster agda och mormor lingon! <3

tack för idag!!

2010-08-13 @ 23:49:14
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0