blir tårögd när jag ser.. att ni blivit så

första riktiga skoldagen idag då, och vi fick ut schema, men det hade blivit några ändringar från de jag la upp igår, vi slutar inte 15:10 på onsdagar utan 13:50 den dagen med :) eller oj jag skrev fel igår, tar om de ;)
mån. 15.00 tis. 13.50 ons. 13.50 tors. 15.30 fre. 15.30, så, nu blev det lite bättre :)
kommer få nytt schema till våren så hoppas inte jag slutar så sent på fredagen då!
hade mattetest idag.. gick väll mja, helt segt att räkna matte efter ett långt sommarlov ;O kände mig helt IG, men ska iaf bara läa till matte B!
slutade redan 20 i 3 idag för läraren skulle någon annanstans så fick sluta, så tog bussen hem. och sen funkade inte stopp knappen på bussen så han körde rakt förbi, så skrev alla osv så han stanna bara mitt på gatan en bit efter (y)
nu ska jag in och platta mitt hår och se hur jag ser ut i mittbena, hoppas jag kan ha de, för vill så gärna, tycker de e fint :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


lilla tintin för typ 3 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0