är inte trött men borde sova, så vad ska man göra?

Sommarlovet 2010!
1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? ohja!
2. Ångrar du det? något litet kanske, men njä.
3. Har du varit full i sommar?  yes.
4. Har du pussat någon i sommar? självklart.
5. Isåfall vem? Linus älskling!
6. Badade du mycket? mja, en del.
7. Rökte du? test. usch usch!
8. Snusade du? nej.
9. Förlorade du någon vän? inte vad jag vet.
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? ingen aning.
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? en annan sårts glädje.
12. Grillade du mycket i sommar? nje, faktiskt inte :(
13. Åkte du vattenskidor? nej.
14. Blev du tillsammans med någon? nej.
15. Fick du någon ny kompis i sommar? mjo, typ.
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? man vet aldrig vad som händer.
17. Har du druckit tills du spytt? yes.
18. Sårat någon? har jag nog.
19. Förlorat en vän? inte vad jag vet.
20.Träffat nya människor? jadå.
21. Kysst en främling? nej.
22. Tagit droger? nej.
23. Haft en sommarflört? nej eller va?
24. Gråtit? ja.
25. Skrattat tills du kissat på dig? nästan.
26. Tältat? nej.
27. Varit vaken en hel natt? nje.
28. Solat? jadå.
29. Badat? yes.
30.  Haft ett förhållande? ja, och har fortfarande.
31.  Gjort dig riktigt illa? nej.
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej.
33.  Läst en bok? ja.
34.  Skickat fel sms med flit? det har jag nog ja.
36.  Näckat? nje. ?
37.  Solat naken? nej.
38.  Fått utegångsförbud? nej.
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja.
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej.
41.  Varit i slagsmål? nej.
42.  Pussat någon utav samma kön? tvek på om jag gjort de i sommar.
44.  Kysst någon i regnet? ja.
45.  Kysst någon i skogen ? har nog inte varit i skogen faktiskt, så nej.
46.  Kysst någon du inte borde? nej.
47.  Tappat rösten? nej.
48.  varit på festival? jadå.
50.  Gått ner i vikt? det vet jag inte.
51.  Brännt dig? nej.
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? bikini?
53.  Varit utomlands? ja.
54.  Gjort ett bra köp? jadå.
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja, men blev inget av det. ångrar dock att jag började snacka.
56.  Haft skadeglädje? ja.
57.  Sovit under bar himmel? nej.
58.  Vad kommer du sakna mest? kan inte säga ngt speciellt, men mycket.
59.  Har du sommarjobbat? nej.
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0