alla vill ha cash och nu håvar dom in

har masat mig upp lite tidigare idag för älsklings skull :) ska med till vallåkra träffen ;) hehe.
så känner mig lite stressad, har typ en halvtimme på mig + att jag vill klippa ett par jeans jag har och ha dom idag, men vet inte om jag hinner.. får se.
lyssnar på maskinen nu, haha bra musik precis när man vaknat ja, men jaja ;) kände att jag ville, tänker på så jävla mycket när jag lyssnar på dom.. och får bara fram halvunken öldoft.. som jag då inte har så mycket imot, men ja.. minnen kommer och går, minnet fladdrar när musiken går igång!
buffalo blues - maskinen
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: MATHILDAAZ ღ

vilken härlig bild :)

2010-08-22 @ 12:19:01
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Kitty

- jG TYCKER DE HADE VARIT VÄLDIGT SNYGGA I EN STORLEK MINDRE ;)

2010-08-22 @ 16:18:52
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0