photoshop ♥

lite halv dålig uppdatering dessa dagarna men jaja :)
vaknade upp hos elin med fay & sandra vid min sida i fredags, sen stack ja hem och linus kom & så gullig som han är hade han med ett påskägg till mig me massa godis i (a) mkt gulligt!!
vi kolla harry potter sen faktiskt, eller kolla & kolla, tror linus tyckte den va tråkig ;)
sen typ ja ingenting, lite tv bara så, satt i soffan där uppe och mös, sen kolla vi typ 20 min på en annan film i sängen, men ja va sjukt trött så stängde den och somna vid typ 2.
sen vaknade vi samtidigt först 7, sen 9, sen 11.. väldigt konstigt :p hahah men ja.. käka frukost lite senare, skulle egentligen kolla bio ju men mamma sa att vi skulle käka tacos så vi stanna hemma ;) gick upp till affären och köpte lite till de sen hem och ja.. äta sen bara kollat på tv hela dagen och min söta goa älskling har lärt mig massa i photoshop och de e riktigt kul :D sitter och leker lite med det nu faktiskt :p
ja kunde inte ens göra så, som ja gjort i min nya header nu innan han lärde mig (a) hahah, failad ja e!!

nä men, ja har haft en underbar torsdag, fredag & lördag, riktigt mysigt! :)
& imorgon kommer kusiner!!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0