oh shit. its me.


i paris 29 maj 2008 :)                gulligt? - ohja!

ja några två sidor har det iaf inte blivit, eller jo om man trycker ihop allt så blir det kanske det, men ja.. jag måste fråga camilla massa så ja orkar inte mer, ska faktiskt "intervjua" mamma sen om hur allt gick till osv när hon gjorde det och sen innan jag somnar ska jag läsa lite i boken "adopterad. Lämnad. Vald. Och sen?" :) I like

nu ska ja kolla 2½ men sen klockan 8 är det sån inför eurovision song contest :) får väll kolla lite på det också med mamma.

sen har jag typ spelat isönder mina fingrar på gitarren :( ajajaj
önska jag var sånt musikgeni som kunde spela typ allt, men nä den gåvan fick jag inte!! vill spela piano faktiskt, men ja får ta några papper av jon på musiken på noter istället för det går ju inte att fixa ngt på internet ju -.-

ahja, puss :) /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din mamma adopterat? :o :)

2010-04-28 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0