se på mig nu, vad tycker du?

hejhej
kännde för att ha ngt oranget till halloween nu, så får bli detta (:

idag började med att vi åkte till ett ställe, st louis tror ja de hette, men aja iaf där åt vi på Mickes resturang :) mkt gott såklart!
Sen var sandra & patricks hund där så sjukt söt han e ;) lilla Nalle
åka hem sen gick jag & mamma ner och solade lite på stranden sen upp i lägenheten och på vägen upp träffa ja trevligttrevligt folk som man inte sätt på vårt område på flera år :) men ja... och nu sitter jag här, kollade precis klart på sex and the city som man somnade till igår (:
ikv är det Idol & ALLA måste rösta på CALLE! :D<33  eftersom jag inte kan rösta härifrån :(

LIVET ÄR BARA SKIT!
HEMSKT!
hurfan ska jag klara mig om ja vet att sånna här saker kommer faktiskt att hända igen :|
gör så jävla ont!
jag kommer nästan inte ihåg hur du ser ut :(

/Oliwia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0