you´ll be in my heart

hejj
måndag, måndag, måndag..!
hade det inte varit för helena så hade jag inte gått till skolan idag faktiskt!!
men ja,.. började vid 9 på ps1 med ngn så sjukt jävla tråkig föreläsning så ungefär alla somnade!!
han va nog inte lite konstig, han som snackade ;S aja!!
sen dubbel no... tråkigt som vanligt! elr hur oliver!?!
& jakob!!!!, hål i örat ;O inte okej! ;)

sen sista svenska lektionerna med Helena :'(
gjorde lite tävlingar och så (y) vem vann om inte Jag, Fiona & Oliver ;D haha bäst vi är, så jävla utklassade ni andra blev ;D men ah..
köpte choklad & blommor och hade gjort ett jättegulligt kort till henne! :)
tkr faktiskt att du kunde fått barn till nästa höst ist så vi inte behövde byta lärare så precis!!! ;/
började gråta när vi skulle säga hejdå!! så hemska!! börjar nästan gråta nu när ja tänker på det!!! :(
men ja.. vi alla kommer sakna dig helena!! bästa läraren på ps!! tack för de 2,5 åren vi hade dig!!!! riktigt bra!!!

sen blev det lucia träning på ettan!
nu tkr ja att ni ska rösta på mig som lucia iaf!! (a) :)

imorgon är det december!!! ;(
underbara november är slut, nu är det ett helt år till nästa!
jaja.. jag överlever, nu blir det julmys ist & imorgon är det ju julkalender som man noooog inte ska titta på, vafan!, super snälla silver sara & stål henrik :O elr vafan det va!
INTE OKEJ SVT!!

puss&kram♥/oliwiapaulinaalvaeriksson


possibility - lykke li                  (new moon)


roslyn - bon iver & st. vincent             (new moon)

två sjukt fina låtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0