LIFE IS TOO SHORT

Nu är allt så jävla rörigt!!!
hurfan.. kan du inte bara.. ehm.. nu?... FAN!
jaja.... ja går väll vidare!

hejhej.
ok dag idag? elr va säger vi.
idrott, basket, helt OK :)
sen ehm.. ja bara svanska & läsa (y), fast läser sån sukt seg bok men jaja..
efter det blev de ju spanska!!! så jävla tråkigt!!! den jävel som gillar spanska, kan gå & dö! jag kommer inte ens försöka att plugga till provet, kommer komma dit skriva NO COMPRENDO elr hurfan de stavs, lämna in det & GÅ! (y)
lunch.... fiskgratäng.. mmmh!! NOT, blev donken
sen blev det lucia träning ju! :) (y) 
NATTENS ÄNGEL

Du ljusets krona alltid bär, och glädjens strimma du ger oss
Lucia varen hälsad här, i mörka kalla vintertid

Det ljuset sprider värme, det ljuset ger oss närhet
Lucia varen hälsad här, i mörka kalla vintertid

Låt all din värme komma hit, och låt oss alla ta emot dig
Lucia varen hälsad här, i mörka kalla vintertid

Det ljuset sprider värme...


finaste låten!! :)))

sen hemma typ vid 5 elr ngt tror ja :) & nu sitter jag vid datorn och kollar tv som vanligt, men ska snart skriva sånt skit till titti imorgon :s vill iaf ha tillbaka mitt MVG i syslöjd ;p
puss&kram♥/Oliwiapaulinaalvaeriksson

 
jag ger inte upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0