hurfan kommer detta bli!?! :(

jag har sagt vad jag ville, har fått mina svar... går jag med på det?
du gjorde så jag började tro igen.. nu vet jag inte längre
En kommer jag aldrig få, en vet jag inte, en kan man försöka med, en vill inget annat. det finns så många val i livet.. man kan inte vara rädd för att ta risker, det har jag lärt mig nu, jag hoppas du vågar testa och ta dig fram.. fram dit jag vill att du ska va... där jag finns, vid min sida. jag kan ju iaf önska!
allt blir skit hur jag än gör! precis allt går emot mig, jag blir aldrig lycklig...

idag skola, världens segaste dag... mentorskit, no x2 & sv/so x2
dom vill verkligen ta livet av oss på en måndag!
sen hem med tåget, sen stack jag till anna och va där till 7 & sen snackat med elin i telefon i typ en timme ♥

nu mår man si sådär..
puss/oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0