hur ska jag säga det till dig?

märkte precis att jag har haft mitt fönster öppet hela dagen ;o jaja
idag har det verkligen inte hänt ngt!
vaknade vid 1, halv 2 tror ja.. ganska skönt. behövde verkligen sova!
sen startade man datorn, men den startar inte :( så jag tror inte att den lever längre :/
så nu sitter jag på den lilla jobbiga datorn -.-
& nu är jag faktiskt nöjd med bloggen :) fin bakgrund iaf, stolt över mig att ja faktiskt kommer ihåg hur man gör och fixar lite på bloggen :p

aja.. har bara legat i sängen med datorn och kollat sex and the city hela dagen men nu tittar man på top model :) JAAAAA Celia åkte ut! :D haha

imorgon är det skola igen :( döda mig!

rubriken säger också mycket av min dag & fan fan fan fan! ;/
du är ngt speciellt!♥  /oliwiapaulinaalvaeriksson


ICON.jpg LOVE ICON image by RaychObvicon.jpg icon image by bevofan45love__icon.jpg love image by NekoOujoicon-13.gif Icon love image by xfabulessICON.gif ICON image by stinka9353
love.jpg love icon image by yumyumgrafixnotamaybe.png Love icon image by Marfeepoo31122c.jpg love image by lanny0610icon-43.png icon image by airi678icon-30.gif icon image by liljo1989

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0