förstår du inte att jag...

skola idag. började då 9 med att besöka campeon :) helt ok. när vi börjar gymnasiet ska jag och elin flytta till lägenhet i helsingborg!! :))))) (Y)♥
sen slutade där halv 11 & inte orkade man gå till slöjden då inte. så det blev att sitta och chilla på skolan sen lunch :)
glömde säga att fay fyller år idag :) grattis älskling ♥ hon fick ett Thomas Sabo armband med ett F i :)
aja, sen va de svenska, gjorde ngt chill på datan ett CV typ och ja ngt skit ;)
sen engelska.... tråkigt som vanligt.
& sen slutade vi, skulle gå till knutpunkten och ta svininfluensasprutan :| & på vägen dit fick man väll kasta lite mjöl på fay också, tyvärr så hade vi inga ägg ;(
ja, sen sprutan då, blev helt jävla överspeedad & nervös innan ja skulle ta den skrattade som fan och började nästan gråta samtidigt, vet inte vrf ;P haha trodde de skulle göra jätte ont och att man skulle må skit efter, men jag kände fan inte ens att hon tog sprutan och jag mår faktiskt ganska bra nu :) blev sjukt varm ett tag sen börja frysa men det är bra nu.. jaja.
sen skulle man ju städa dom jävla fitt toaletterna på skolan ;S fy........!!!
& bussen hem och är hemma vid typ 5, skit kul verkligen!
borde börja på idrottslektionen nu ;S vet inte ens vad ja ska göra ;( döda mig!

puss♥/oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0