4 maj :)

Heeej :D ♥                                                                                                           
Skolan idag då såklart.. bara jag & linneisen i skolan idag typ ;O
no provet flyttades till torsdag & musiken flyttades till vecka 22 :) :) så bra!!
på lunchen gick jag och linnea och köpte en berlock till mitt armband :) det blev en liten elefant :)<3
sen åt vi på mc!! :) där såg vi en kille, han som tappade tuggummit när vi va på friabad ;P hehe jaja... sen gick vi till musiken på ettan ;)
ja, men gjorde inte så jätte mkt på musiken, bara spelade typ ngn gång sen tog man bussen hem.
var med anna till typ 5 :) :) :) +  att mormor och morfar var också här :) 
nu tittar jag på tv & pappa skrek typ nyss för helsingborg gjorde ett mål så dom leder med 1-0 mot malmö :D göttans!!!! ;P 
puss & hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0