Skaffat blogg :D<3



hejhej alla sköna människor!
fick en idé att jag skulle skaffa blogg :D, japp här är den!
idag har vi vatt i Malmö med skolan och tittat på Moskén, trodde den skulle vara större änn vad den var ;S haha
på vägen hem så skulle föraren svänga in om milstolpen, men vad gör han? MISSAR AVFARTEN! :O så han fick bromsa in så stannde han på motorvägen :P men det funkade bra, pappa var ju där och hämta ;)<3
hem! & fixa våfflor för det är ju VÅFFELDAGEN idag :D jag tog med grädde & sylt, mamma & pappa, med lax :P fottade pappas för den såg jätte god ut, sen nominerade jag bilden till tävlingen på bilddagboken.se ;) förväntar ju inte mig att komma med, men man vet ju aldrig :p haha
min bdd är helt cp kan inte lägga in bilder, bara från mammas data ;s aja, nu sitter jag här och fixar med bloggen, får nog fråga ngn, för kan inte så mkt :p hihi men japp :P

puss&kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0