JAG HATAR SPANSKA JÄVLIGT MKT!!!!!!!!!!!

 
Hajsvajs <3
Idag har inte hänt så mkt! Skolan , först idrott, dansede vår dans ;P gick jätte bra!
Sen engelska, provet på torsdag kommer ju gå åt skogen!!! :O och inte tala om spanska provet imorgon :O, jag kan typ ingenting, HATAR SPANSKA extremt mkt!!!
Sen svenska, ok :)
sen syslöjd :/ ok, men gjorde typ ingenting :P haha. Johan drog isönder en dörr, gjorde så vi inte fick ha musik på, åt godis & låste ute Titti!!!! hahahahahah
sen åkte man till tandläkaren -.- spännde! fick reda på att jag ska få sånna gummibands skit!! :|
nu sitter jag här och försöker pluga till spanskaprovet imorgon, men jag kan ABOLUT INGENTING!! kan INGENTING!!!!!
hejdå!
älskar er alla som hatar spanska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0