Robert Pattinson & Taylor Lautner ♥

hej på er! :)
ååhh... jag längtar tills onsdag för då åker man till spanien & träffar alla sköna människor där :) & jag längtar tills söndag!

idag vaknade jag av att Ingmrie och Lasse var här ;) dom kom med sin husbil :) finfin!
sen åkte jag & mamma till stan och jag fick en dator :D tack! <3


sen lämna vi datan till stefan så han fixar den till imorgon så jag kan ta med den till spanien :D<3
& nu sitter jag här och tittar på Robert Pattinson & Taylor Lautner på youtube :D
så jävla snyggggga dom e!!!! ;) <3


        Taylor                Robert                Taylor                Robert                ♥♥♥♥

puss&kram/ oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0